FANDOM

Richard Watterson
Season 3 Richard
Imię Richard
Nazwisko Watterson
Wiek 38
Płeć Męska
Zajęcie Lenistwo
Oczy Czarne
Sierść różowa
Gatunek królik
 Richard Watterson Różowy, gruby królik, który ciągle stara się być na diecie, lecz nie do końca mu się to udaje. Richard jest mężem Nicole Wattersonn i ojcem trzech nieznośnych dzieci: Gumballa, Darwina i Anais. Jest dość dziecinny i głupkowaty. Jego ulubieńcem jest Darwin. Nie znosi pracowac i nawet z nakazu dyrektora nie znajduje pracy, gdyż spóźnia nie mieszcząc sie w windzie. Richard wierzy w czary (odc. Róźdżka). Richard dostał też,po swoim ojcu zegarek ktory najpierw chciał wdusić Darwinowi i potem dał go Gumballowi (odc.Zegarek).

WyglądEdytuj

Richard wygląda jak wielki różowy królik z nadwagą. Ma długie  uszy oraz jednego wystającego i białego siekacza. Ubrany jest w białą koszule z dopinanym krawatem i w jasno beżowe spodnie. W drugim sezonie jego oczy są okrągłe a wystający siekacz znika.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie może pracować, ponieważ zakłóciło by to równowagę we wszechświecie.
  • Chodził do takiej samej szkoły co Darwin, Anais i Gumball.
  • Jest otyły mimo tego w odcinku "Wakacje"podczas ucieczki traci kalorie i staje się chudy jak szkielet(co jest dziwne gdyż bieg trwa kilka sekund).
  • W odcinku żart widzimy jak Richard robi wszystko co każe im Gumball i Darwin przez kasetę nawet kiedy mówią mu że to był żart on nie przestaje wykonywać poleceń a więc jest naiwny.
  • Jego żołądek zajmuje całe ciało
    Bez tytułu

    Anatomia Richarda