FANDOM

Penny
Pennyseason2
Fizgerald
Imię: Penny
Nazwisko: Fizgerald
Gatunek: Orzech z porożem (dawniej)
Kolorowa wróżka (teraz)
Kolor: Brąz/Pomarańcz i Kremowy
Kolor Oczu: Czarny
Miłość: Gumball
Rodzina Leslie kuzyn, Pani Fizgerald mama, Pan(Patric) Fizgerald tata.
Głos Teresa Gallagher (angielski)
Elżbieta Jędrzejewska (I seria) Joanna Pach (II i III seria) (polski)

Penny Fitzgerald – fistaszek z porożem. Dziewczyna Gumballa ze szkoły. Gumball jest w niej zakochany. Jest szkolną cheerleaderką razem z Terry i Molly . Jej zwierzątkiem domowym jest tarantula o imieniu Pan Kuddels , który niby umarł, lecz Gumball go odnalazł w sedesie (odc. Randka). W późniejszych odcinkach Pan Kudels jest pupilem Gum-Killa który nadaje mu bardzo złowrogi wygląd. Ma młodszą siostrę.

WyglądEdytuj

Penny jest fistaszkiem z porożem. Jej ręce i poroża są koloru kremowego, a orzeszek jasno brązowego. W drugim sezonie jej sylwetka bardziej przypomina fistaszka. Oczy to tak naprawdę wycięte dziurki. Nosi pomarańczowe buty przypominające buty Darwina i jest . Ma uczulenie na granatowe jagody (odc.Sen). W trzecim sezonie w odcinku "Skorupa" dowiadujemy się, że w rzeczywistości jest zmiennokształtną wróżką is, której formy zależą od jej emocji. Pod koniec odcinka przyjmuje swoją ostateczną postać żółtej istoty z porożem i krótkimi skrzydełkami. Jest przepiękna.Od tej pory jest też oficjalną dziewczyną Gumballa.

Galeria Edytuj