FANDOM

Panna Simian - małpa a dokładniej szympans, nauczycielka klasy Gumballa i Darwina, w której są także Banan Joe, Penny, Susie, Tobias, Molly, Carmen, Carrie, Masami, Leslie, Idaho, Alan, Jook, i Bobert. Jest w niej zakochany Pan Dyrektor z wzajemnością, nie ukrywają przed uczniami swojego związku. Ma ponad 1000 lat. Kiedy Nicole chodziła jeszcze do szkoły, Panna Simian mówiła na nią "gamoń", przez co zdobyła jej nienawiść. Zdobyła wiele nagrod, w tym Tytuł Najlepszego Nauczyciela, poprzez oszukanie Darwina i Gumballa. Często zwraca sie do Gumballa "Watterson..." Nie sprawdza prac uczniów, tym których nie lubi wpisuje jednyki i jest z tego zadowolona. Jest egoistyczna. Nie ma przyjaciół, więc zwierza się ze swoich uczuć szkolnemu woźnemu Rookiemu. Uważa, że zawsze ma rację, wymaga bezwzględnego szacunku. Mimo tego jest dobrą nauczycielką. Potrafiła dokładnie wytłumaczyć uczniom proces dojrzewania.

Ciekawostki Edytuj

  • Kocha się w dyrektorze.
  • Na imię ma Lucy (po raz pierwszy powiedziała swoje imię w odcinku "Radość" przedstawiając się jako Profesor Lucy Simian).
  • Uczyła w epoce kamienia.
  • Lubi gdy uczniowie są smutni.
  • Jest leniwa.
  • Uważa, że przyjaciele są nie ważni.
  • Szkielet jej matki znajduje się w muzeum w Elmore.
  • Planowała wraz z dyrektorem wyjechać na bezludną wyspę, gdzie zamierzali żyć na owocach, wodzie i miłości, jednak nie spełnili swoich planów.
Przechwytywanie

Simian przy biurku.