FANDOM

Darwinregplisss
Darwin Watterson -
udomowiona złota rybka, która stała się częścią rodziny Wattersonów. Darwin wyhodował swoje nogi. Jest najlepszym przyjacielem, przybranym bratem i o 2 lata młodszym dzieckiem od Gumballa. Jest znacznie rozważniejszy i mądrzejszy od Gumballa. Jest także bardzo przyjacielski i bardzo miły w stosunku do innych. Podkochuje się w Carrie co widać w odcinku ''Halloween'' gdzie ją całuje.

WyglądEdytuj

Darwin jest złotą rybką, lecz ma kolor pomorańczowy, która wyhodowała sobie nogi, które są bardzo długie w stosunku do reszty ciała. Nosi na nich zielone trampki, które są jednocześnie jego jedynym ubraniem.pierwszego sezonu często mylony z koszulką znika w sezonie drugim. Jego oczy zaokrąglają się a nogi są do siebie równoległe. Rzęsy i brwi lekko się skracają.

CiekawostkiEdytuj

  • Darwin umie mówić po chińsku i francusku.
  • Został adoptowany jako złota rybka, jednak od "wyhodowania" nóg jest traktowany jako dziecko.
  • Jest o dwa lata młodszy od Gumballa, mimo to chodzą do tej samej klasy. (Prawdopodobnie do szkoły poszedł 2 lata szybciej niż reszta klasy.)
  • Podczas piosenki "Maleńki mój" na jednym ze zdjęć widać Darwina w akwarium jeszcze zanim wyrosły mu nogi.
  • Jest oburęczny.
  • W odcinkach "Plan" i "Mąciwoda" jego głowa eksplodowała.
  • W odcinku "Taśma" widzimy że ma niebieskie oczy choć zazwyczaj są to czarne kropki.
  • Początkowo miał być animowany w technice 3D.
  • W odcinku "Halloween" całuje Carrie.
  • W odcinku "Gra" okazuje się że Darwin, wylosował kartę przez którą wyrosły mu nogi.
  • "Odzież" Darwina kiedyś należały do Gumballa

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Darwin Watterson