FANDOM

Anais [Anias] Watterson
Season 3 Anais
Anais
Imię Anais
Nazwisko Watterson
Wiek 4 lata (Sezon 1-2)
5 lat (Sezon 3-4)
Rodzina Gumball (brat)

Nicole (matka) Richard (ojciec) Darwin (brat)

Dodatkowa

informacja

Anais jest strasznie

dziecinna i jednocześnie bardzo inteligentna.

Kolor oczu Czarne
Sierść Różowa
Gatunek Królik

CharakterEdytuj

Anais jest bardzo inteligentna. Jako jedyna najczęściej zachowuje zdrowy rozsądek w przygodach swojego brata Gumballa. Jednak patrząc na jej wiek - 4 lata czasem zachowuje się jak typowa małą dziewczynka, zwłaszcza jeśli chodzi o Daisy,i o nowych przyjaciół widać to w odcinku pasożyt i chodzi do klasy wyżej niz Gumball. Warto dodać że po narodzinach, w najnowszym odcinku serialu - The Rivial, Anais próbowała zamordować Gumballa i Darwina, ale na końcu odcinka stwierdziła że dobra, oni są okej.

WyglądEdytuj

Anais jest różowo jasna

królikiem . Ma bardzo długie uszy ich postawa żależy od humoru.W każdym odcinku chodzi w pomarańczowej sukience oraz białych butach(Poza odcinkiem "Święta", i "Halloween")

RelacjeEdytuj

GumballEdytuj

Anais kocha swojego brata jednak często ironicznie podchodzi do planów Gumballa. Zna go dobrze i wie , że jego plany często kończą się źle, dlatego stara się mu pomagać.Jest mądrzejsza od Gumballa i Reszty Rodziny.

Reszta rodzinyEdytuj

Anais bardzo kocha swoją całą rodzinę. Każdy z nich ma swoje wady jendnakże ona to rozumie.

BilliEdytuj

Billi zakochał się w Anais z większości przez to, że wiele ich łączy. Billi niestety wyśmiewał się z Daisy. Dlatego ich związek, skończył się zanim się dobrze zaczął. Bill potem próbował to odkręcić,ale w jednym z odcinków widzimy że jej dokucza,bo jest :smutny ,zły na siebie,zażenowany ,rozczarowany.

InteligencjaEdytuj

Anais jest niesamowicie inteligentna, chytra i pomysłowa. Wielu odcinkach jej się to przydało.Jest mądrzejsza niż reszta rodziny.Ona jest mózgiem całej rodziny ,bez niej pewnie by zbankrutowała.

Ciekawostki Edytuj

  1. Anais ma tak na prawdę imię Anias,jest to ukazane w odcinku 'Wybór'.Co najdziwniejsze dziewczynka zmazała dwie litery (ia) i dopisała inne ( ai).Wtedy dowiodła swojej mądrości.
  2. Anais bardziej lubi Darwina niż Gumballa.
  3. W chińskiej podróbce (Miracle Star) nie ma odpowiednika Anais,a np. Gumballa i Darwina już jest.W odcinku 'Copycats' pokazane jest iż Anais miała mieć swój odpowiednik ,ale go wycofano.
  4. Jest Jedyną osobą, która nie włożyła Hełmu Szczęscia( Odcinek "Hełm")
  5. W odcinku Pilot okazano, że jest bardzo przebiegła.